Garancia

Garancia, valamint szállítási és vásárlási feltételek

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az általunk forgalmazott haj, szempilla és szemöldök termékek esetében a vásárlót egészségvédelmi és higiéniai okból nem illeti meg a 14 napon belüli elállás joga, amennyiben a terméket a zárt csomagolásból kivette.

Amennyiben a csomagolás sértetlen, a vásárló a 14 napon belüli elállás jogát gyakorolhatja.

Igényüket vagy írásos formában, vagy személyesen a 6120 Kiskunmajsa, Dobó Katica u. 14. alatti jelenthetik be.

Tájékoztatjuk emellett, hogy ha azt látja, hogy a termék sérült, a csomagolást ne bontsa ki, kibontás után nem lehet ugyanis megállapítani azt, hogy a termék már az átadáskor hibás volt-e, vagy sem.

Festett kategóriában lévő, indiai minőségű póthajak igénybevételtől függően 3-6 hónapig hordhatóak megfelelő ápolás mellett. Ezekre a póthajakra az első vegykezelésig, festésig, illetve a vásárlástól számított 1 hónapig tudunk garanciát biztosítani.

A Natúr hajak kategóriában lévő termékek igénybevételtől függően 1,5-2 évig hordhatóak megfelelő ápolás mellett. A Natúr hajakra vonatkozó garancia az első feldolgozásig, vegykezelésig, illetve a vásárlástól számított 1 hónapig él.

Felmerülő problémák esetén az alábbi elérhetőségeken szívesen segítünk:
e-mail: info@hajplaza.hu
telefon: 30/61-93-102

Ügyfélszolgálatunk címe ahol a fogyasztói kifogásokat kezeljük: 6120 Kiskunmajsa, Dobó Katica u. 14.

Szállítás: szállítást csak Magyarországi címre vállalunk.
A vásárlás felétele a szállítási és fizetési feltételeink elfogadása és betartása. Részletes Vásárlási feltételeinket itt találod meg >
Kiszolgálás: Azoknak az ügyfeleinknek, akik utánvétes fizetést választanak és nem veszik át a megrendelt csomagot legközelebbi rendelésük alkalmával csak előre utalási fizetési módot fogadunk el. Továbbá, ebben az esetben is ki kell fizetniük a visszaküldés díját.