Garancia

Garancia, valamint szállítási és vásárlási feltételek

 

8 napos csere garancia: Hibás teljesítés esetén vásárlóink kérhetik a termékek cseréjét, vagy elállhatnak a vásárlástól. Igényüket vagy írásos formában, vagy személyesen a 6120 Kiskunmajsa, Dobó Katica u. 14. alatti jelenthetik be a vásárlást követő 3 munkanapon belül. Ezek után kerülhet sor a cserére vagy jóváírásra, de mindenképp a törvényesen előírt vásárlást követő 8 munkanapon belül. Az sikeres ügyintézés elengedhetetlen feltétele, hogy a termék abszolút eredeti, sértetlen állapotban, hiánytalan és ép csomagolásban kerüljön vissza hozzánk. Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk a terméket kicserélni. Az árut a vevőnek saját költségén kell visszajuttatni a 6120 Kiskunmajsa, Dobó Katica u. 14. címre, egyéb költség az elállással kapcsolatban nem terheli.

 

Felmerülő problémák esetén az alábbi elérhetőségeken szívesen segítünk:
e-mail: info@hajplaza.hu
telefon: 30/61-93-102

 

Ügyfélszolgálatunk címe ahol a fogyasztói kifogásokat kezeljük: 6120 Kiskunmajsa, Dobó Katica u. 14.

 

Szállítás: szállítást csak Magyarországi címre vállalunk.

A vásárlás felétele a szállítási és fizetési feltételeink elfogadása és betartása. Részletes Vásárlási feltételeinket itt találod meg >

Kiszolgálás: Azoknak az ügyfeleinknek, akik utánvétes fizetést választanak és nem veszik át a megrendelt csomagot legközelebbi rendelésük alkalmával csak előre utalási fizetési módot fogadunk el. Továbbá, ebben az esetben is ki kell fizetniük a visszaküldés díját.